fredag 25 februari 2011

Emil i Lönneberga med klänning.

Ungen har blitt alldeles tokig. Hon ska hänga upp och ner när man har henne i knät. Har man henne på mage i knät så försöker hon kräla sig framåt tills hela överkroppen hänger ner mot golvet. Hon är alldeles vild. Ja man får inte ha några klena nerver här inte. Puh! Håhå jaja! Nån som vill låna henne en helg. Hehe!

Jag är sååå trött. Skulle bara vilja sova men men man har plikter mot sitt hem och sin familj. Idag har vi iallafall ätit hamburgare vi lagat till själva med pommes i ugn. Friterat är ju godare men vi äger ingen fritös och så ofta äter vi inte pommes så vi kommer skaffa en heller. Så vad det med det. Idag har jag suttit och slagit in presenter till min lillasyster (som inte är så liten längre eftersom hon fyllde 24 i onsdags), 3 stycken för att vara exakt. Sen så ska jag snart slå in en till från våran mor och far. imorgon ska vi fira av henne iallafall. Dagen till ära så ska Flisan ha klänning på sig. Vet inte om jag också ska ha det eller om jag ska köra på nån fin tunika med jeans. Det visar sig helt enkelt. Nä, nu ska jag kika runt lite här på internet. Passa på nu medans Flisan hänger med pappa sin.

Ha det gött!
Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar